Hallonpajen faller ner i min bottenlösa mage...

Ojojoj! Long time no see!

Jag drar en kort summering av helgen:
Var med på öppet hus i vår skola, något av det mest onödiga jag har gjort. Jag har lyckats åka skidor med pappa i isspår, med krampande tår, i livsfarliga nedförsbackar. Sen har jag också sett Harry Potter 7 igen, inte mig emot! På söndagen for vi upp till Uppsala och jag fick bära gosiga höns! Mamma, fi måste skaffa höns! Och en ko också! Och lite skriller på isen också hann vi med.

Denna dag har jag klättrat uppför väggar och hoppat genom ringar på gympan och gjort smarrig hallonppaj på hemkunskapen, mums!

Ikväll ska jag iväg på informationsmöte på VRG Odenplan och plugga.

Inga nya bilder har jag heller, kameran som är inne på sjukhus och allt.
Så det får bli en gammal fin en.


TovetuggummiEllen och Gunnar, damer och herrar. Typ ett år sen på min namnsdag.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Farmor med sina störda barnbarn.

2011-01-25 @ 16:49:07
Postat av: AK

HAHAHAHHA! Perfekt kommentar GummiEllen!! :D

2011-01-25 @ 22:09:15
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0