20 dagar om Tovetott

Kollade in Sofias blogg och såg denna idé. Tänkte dra den jag med.

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 –Dig och dina vänner i bilder
Dag 3 – Min klass
Dag 4 – Vad är kärlek
Dag 5 – Min bästa vän
Dag 6 – Min dag
Dag 7 – En ny bild på dig själv och 10 faktan
Dag 8 – I min handväska
Dag 9 – Mina syskon
Dag 10 – En bild på dig förra året och en från idag
Dag 11 – Det här hade jag på mig idag
Dag 12 – Mina rädslor
Dag 13 – Något du älskar
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag 
Dag 15 – Mitt favoritminne
Dag 16 – Det här får mig att må bättre 
Dag 17 – Min skola
Dag 18 – Betydelsefulla låtar
Dag 19 – En favorit
Dag 20 – Det här saknar jag

Nu är det upp till mig att komma ihåg, herrejesus!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag ser fram emot imorn när du kommer att beskriva mig! =)

2011-01-06 @ 23:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0