Kisar mot horisonten.

Okej, nu har jag varit lite tyst ett tag. Bäst att skriva något.

Men vad ska jag skriva, när jag inte har något att berätta? Tja, idag åkte jag och pappa skidor i finfina spår. Pappa hade en jättegullig röd mössa med en minitofs på och jag körde skiten ur honom! (kan vi väl säga). Den här helgen har jag faktiskt varit väldigt nyttig, inte så mycket sötsaker. Det får jag tacka min lathet för, det är ju så jobbigt att gå upp till köket.

Just nu är väl livet inte så jätteroligt men jag har mycket kul som ligger framför mig. Några stora guldkorn är Ungdomsvasan nästa helg (!!) och PARIS om 17 dagar!! Och så sportlov såklart.

Men herregud, jag kan verkligen inte fatta att jag ska åka til Paris!! Jag blir mer nervös för varje dag som går! Och att bo ensam med en fransk klottrarkille inte långt från Triumfbågen i 6 dar! Jag kommer vara ett proffs på franska när jag kommer hem...




Kommentarer
Postat av: Astrid

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!!!! 17 DAGAR!!!!! HERREGUD!! MÅSTE LÄRA MIG ATT PRATA FRANSKA TILLS DESS!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-20 @ 19:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0