Dagen innan Ungdomsvasan

Hej!
Nu är jag uppe i Falun och kolhydratladdar inför loppet imorron, himla roligt att man får äta hur mycket man vill innan! Oj vad jag är pirrig. I starten kommer jag stå i klassen 15-16år tjejer men jag känner på mig att alla bara kommer rusa iväg och jag kör med de yngre, haha. Fast huvudsaken är ju att man ska ha kul och komma i mål, yes! Eller...?
Idag har jag pratat franska med mormor, stickat och spelat piano, toppenkul. Ey, usch vad jag är spänd inför imorron... Och jag är lite osäker om man skulle ha hämtat nummerlappen idag, fast det kan vi ju inte för det är uppe i Mora... Hoppas det funkar i alla fall. Och tänk om det är skitväder och alla bara åker ifrån mig...
Nä, det kommer gå bra!!! Om det går skit är det bara att tänka "lite till, snart framme vid blåbärssoppan... kom igen, för blåbärssoppans skull..."

Kommentarer
Postat av: Ellen

Lycka till Tove! Gör ditt bästa så kommer det att gå grymt bra!

2011-02-26 @ 18:50:13
Postat av: Lovisa

lycka till :D

2011-02-27 @ 13:34:12
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: AK

Håller tummarna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0