Puglia - Photoshoots

Mammorna ska varje år löjla sig med att modella i alla kläder dom fyndar på marknaderna. Fast det blir rätt så kul bilder ibland och det är väldigt roligt och lärorikt att fota, så okej för mig! Här kommer några photoshoots från olika platser och i olika outfits!









Back stage - the pro photographs in action.


Den mest smörigare bilden ever. 




Sen ville de att vi skulle vara på bild. Vi ba "Sure bacon" och drog några erfarna poser.

Ja det var höbalarna det. Nu blir det klippor a la vind.






















Sofia, vad tusan händer med dina ben?!

Och så den klassiska fönserbilden.











Det var det. Nästa inlägg kommer bli ett älskat...

Kommentarer
Postat av: Astrid

HAHAHAH! DINA KOMMENTARER ÄR KLOCKRENA!!

2011-08-04 @ 17:36:14
Postat av: Sofia

HAHAAH jag blir rädd när jag ser mina ben på den där bilden!! saknar italien!

2011-09-11 @ 14:51:04
Postat av: Sofia

HAAH jag blir rädd när jag ser bilden på mina ben!! Saknar italien!

2011-09-11 @ 14:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0