N1A/NA14a

Jag ska försöka berätta lite om första dagen i gymnasiet på VRG Odenplan. Den var faktiskt inte så hemskt som jag trodde den skulle vara. Ella och jag grejade det ganska fint. High five Ella!

Jag går då i en musikprofil på naturprogrammet. Vi musikare var 14 pers, 3 killar och resten tjejer, haha. Lite synd med den uppdelningen men alla verkar himla shysta så det är okej. Sen den andra hälften av vår klass var bara simpla naturare, fast de duger ändå. =)

Från halv nio till kl 3 blev vi pumpade på info och olika namn. Vi fick också massa viktiga papper, en passerkort, ett SL-kort och ett otroligt komplicerat kodlås, ett sånt där som man vrider 3 varv åt höger till 7, två varv vänster.... Skåpen är nere i källaren och vi naturare måste gå upp till 4:e våningen i långa spiraltrappor som aldrig verkar ta slut. Fatta vilka vadmuskler vi kommer få!

Oj, nu är det mat!


Kommentarer
Postat av: E

High five!!

2011-08-19 @ 18:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0