Lördag 27:e

Det var... nästan en vecka sen sist jag skrev! Herrejesus!

Skolan rullar på, lektion efter lektion. Man börjar komma in i klassen nu, den är toppen faktiskt! Igår träffade jag Cornelia som jag sjöng med förut. Men nu ska hon sluta så vi träffades på ett fik för att prata om allt. Himla mysigt. =)

Imorse vaknade jag och mamma i mitt rum (ja för det är så mysigt att sova i samma säng) och vi cyklade ner till sjön och tog ett morgondopp! Den sista soliga sommardagen måste man ta vara på. Sen bakade vi scones och åt utomhus med tidningar fladdrande i vinden. Annars har jag tittat på dålig TV i flera timmar.

Men just nu känns det så bra. För jag har rensat bland mina facebook-vänner. För man hör väl det själv, de som man inte är vän med, varför ska dom då vara mina facebook-vänner? Jag har gått vidare och slipper de som man inte vill ha något att göra med. Så himla skönt.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Tove fick du verkligen mvg i svenska? Något är fel i den här meningen: "Det var... nästan en vecka ses sist!"....olika tempus!!!

Aja, du borde uppdatera din blogg oftare!

2011-08-27 @ 16:53:17
Postat av: Ellen

VI SES IMORGON!! :D

2011-08-27 @ 19:14:22
Postat av: Calle Carlberg

Yes!! Jag är kvar bitches!!! Skönt

2011-08-29 @ 11:56:21
Postat av: Lovisa

men tove då, klart jag lyssnade på låten innan du lärde mig den på piano... låten är så fin och ännu finare på hans cover. mums"! du borde spela in en video när du spelar piano :D tänk om du blir nya justin bieber hhi,

2011-08-29 @ 17:31:47
URL: http://rockarhamstern.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0