Fiskebodaläger

Igår stack alla 1:or på Odenplan på läger! Där hade vi femkamp, åt korv, satt i ringar och spelade gitarr och sjöng och myste. Himla kul var det. =) Nu känner jag alla lite bättre, vi musikare är bra alltså! Idag har jag badat också, tro det eller ej. Vad fint att sista sommardagen verkligen var solig och somrig. Imorgon får det gärna bli regn och kallt för mig.

Imorgon ska jag ha en liten presentation på svenskan och två religionlektioner. Sen ska jag leka med Astrid!
Å, i måndags hade jag piano igen. Det har jag saknat! Jag sa att jag ville spela filmmusik och min lärare blev alldeles till sig. Till slut valde vi en Sagan om ringen-sång. Nästa tisdag drar sången igång också!

Tack och hej, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0