Yes, back on track!

Yes I am! Igår och i söndags var jag nere i en så kallad vårdeprision som mamma tror. Att allt är så ljust och fint ute och så blir man lesden för att det inte är så ljust inuti en. Vilken fin och sorlig sjukdom.

Men nu när den jobbiga tisdagen är över är jag glad igen. Vi får väl tacka endorfinerna lite för det, att springa 2000 m i en gympasal och bli läskigt röd är ganska skönt att få gjort tycker jag. Franskaprovet gick galant och det lilla uppträdandet i centrumet var trevlans med en liten publik av pensionärer, barn och några kompisar.

När Kali kom hem berättade hon att hon och hennes kompisar hade varit och ätit GRATIS Ben & Jerry's glass för att det var Free Cone Day! Attans att man missade det!


B&J's hemsida är himla gullig.

Nu ska jag uppdatera mig på Astrids Tumblr!
Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag såg det på Facebook...då blev jag ledsen över att vi inte var där och åt och spyfulla på glass....

2011-04-12 @ 18:50:22
Postat av: sofia

jag var där!! :D man fick ta hur mycket glass som helst!! Det var sååååhäääääääääääääär gott :D

2011-04-12 @ 19:23:44
URL: http://bbomans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0