Körsbärsblom


Efter skolan åkte jag, Astrid, Ellen och Jossan in till stan till Kungsträdgården för att titta på körsbärsträden som hade slagit ut i blom.


Jag och Ellen köpte glass. "En strut med... melon och jordgubb, tack." Jag tycker synd om Astrid och Jossan som inte får äta glass.


Tänk att min lilla mobil kan fota det här. Vad duktig den är. <3




Ett sånt här tak skulle jag vilja bo under.

Och så lite bilder som Astrid tagit.

Idag när kören sjöng vårvisor på skolgården med solen lysande i ögonen bytte Ella och jag vänstersko. Så himla jätteroligt tycker jag. Det är ju nästan som att byta ringar! Den gula är Ellas, den rosa min och de beiga Astrids som hon köpte i The Big Apple.







Sen cyklade Astrid och jag hem till mig och pluggade fysik. Oj vad bra det gick, ha,  vad bra då!


Kommentarer
Postat av: AK

Vi äger ju på fysik!!! :D

2011-04-29 @ 20:55:09
URL: http://astridalander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0