Grvlsjn

Åå, mamma väckte mig idag och sa att hon skulle bara scones och sen sjöng vi lite för Kris och drack smoothie. Sen kom Ella på cykeln och hon fick också äta frukost med oss. Efter det satte vi oss vid pianot och började bygga upp vår låt som vi ska framföra på talangjakten i skolan. Det kommer verkligen bli så bra! Vackert, framför allt...

Efter några timmar musik ville vi gå ut. Så vi tog med oss scones och saft och jag snörade på mig mina heels och pianoterna kom på. Jag kan inte förstå att jag klarade av att gå ända bort till sjön och tillbaka, satan vad jobbigt det är! Vi satte oss på bryggan och pratade i vårsolen.

Snart hoppas jag att mamma och jag ska packa klart och åka iväg!


Kommentarer
Postat av: Astrid

GICK DU PÅ PROMENAD I DINA SKOR!??! ÄR DU GALEN!! DE ÄR INTE PROMENADSKOR!! DU KUNDE JU HA STUKAT FOTEN!! TACK GODE GUD ATT ELLA VAR MED DIG!! DU KUNDE HA BRUTIT EN ARM OM DU RAMLAT!!

2011-04-17 @ 18:56:48
Postat av: E

HAHAH, jadu astrid, det var nära ögat några gånger, eller hur tove? :P (lilltån trillade ju faktiskt ut t.o.m! )



Vårt nummer som vi kommer framföra finner jag inga ord till!

<3

2011-04-17 @ 22:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0