Effektiv valborg

Denna lördagsförmiddag har jag varit himla duktigt. Det är helt galet vad jag har gjort nyttiga och bra saker. Jag vaknade av morgonsolen och spring i taket/köksgolvet, förvånansvärt glad och pigg. Snabbt på med springkläder och håret i tofs innan jag ändrar mig. Ut i våren och springer längre än vad jag planerade och blev stolt som en tupp. Sen hade jag vägarna förbi så jag sprang hem till mamma och väckte henne, överglad och jobbig tack vare endorfinerna. Jag hjälpte henne att "ta tag i hennes liv" och vi skrev en lista på alla jobbiga gjrejer hon skulle göra. Sen blev jag hungrig så jag gick hem till pappa och åt frukost. Sen har jag, hör och häpna, plockat undan på mitt rum, dammsugit och dammtorkat.

Nu hoppas jag min energi håller kvar sig i mig så att jag kan plugga. Ikväll ska jag över till Tjossan och ha knytkalas och fira Valborg.

Veronica Maggios nya platta äger. Men det är ju no surprice liksom.


Kommentarer
Postat av: Astrid

DU HAR STÄDAT!! VAD STOLT JAG ÄR!! Idag städare jag min strumplåda och lade allt i ordning! :)

2011-05-01 @ 12:46:15
Postat av: AK

Jag undrar vad DAMtorkat är.... HMMMM...?

2011-05-01 @ 17:59:58
URL: http://astridalander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0