Välkommen hösten

Ja. Fina hösen har kommit då jag:
Måste ha fingervantar och fryser svinmycket om mina öron när jag cyklar.
Har börjat skriva födelsepresentsönskningar i min fina hjärtbok.
När man är astaggad att gå ut och springa men kollar genom fönstret och så är det svart.

Eftersom jag inte har rört min kamera på flera veckor käns det som om jag har glömt fort hur man fotar.

Så jag tvingade ut mig själv med kameran på magen när några få solstrålar letade sig igenom de gulnade löven.
Det blev tyvärr lite halvhjärtat, och av det halvhjärtade bilder.

Men några blev fina.

 




(det är lite svårt att tro att detta är en del av min trädgård. Men fin är den.)

För övrigt sitter jag och lyssnar på country och sjunger fult med.


Kommentarer
Postat av: ASTRID

Haha "...och sjunger fult med!" HAHAHA...

Fina bilder Tove! :)

2010-09-22 @ 20:56:50
URL: http://LACROISSANT.BLOGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0