Hej moonday

Idag var vi på en föreläsning om reklamfilm inne i stan. Sen käkade vi lunch på McDonalds. Sen när vi skyndade tillbaka till skolan för två lektioner ramlade jag och fick ett liiiitet skrapsår på handen. Men tack Ellen för plåstret! Och nu försöker jag få ut de yttepyttesmå gruskornen under hudfliken, ajsh!

Jag har inga bilder som är roliga att visa just nu. Men på tal om bilder, jag tänker nog skapa ett konto på WeHeartIt! Så att jag kan visa upp mina fotade bilder någonannanstans än bloggen! Smart va?

Nu ska jag snart sova, Konditionstest och skolfotografering imorron! Pepp pepp pepp!

Kommentarer
Postat av: ASTRID

Weheartit är super, fast extremt långsamt... till och med på apple datorer... :/ Fast jag älskar det!!!

2010-09-28 @ 17:03:45
URL: http://LACROISSANT.BLOGSPOT.COM
Postat av: ASTRID

... Asså jag älskar weheartit, inte att det är långsamt...!!! :D

2010-09-28 @ 17:04:14
URL: http://LACROISSANT.BLOGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0