Den 26e smäller det!

Oj oj oj!

Om 6 dagar fyller jag år! Jag har haft så fullt upp med allt att jag knappt hunnit förbereda mig!

Men min önskelista ser ungefär ut såhär...

* 2 st 2 kg hantlar (måste ju börja biffa upp mig!)

* En engelsk Elle-tidning

* Massa böcker, helst på engelska

* Spotify Premium

* Snygga silversmycken, helst armband och ringar

* Ett stämt och lagat piano, *host pappa host*

* Presentkort
(så att jag kan SHOPPA konstiga kläder!!)

Ja... nu kommer jag inte på mer...

Eller, annars kan man ju fylla i med lite grejer som kärlek, vänskap, värme, skivkontrakt.... haha.


Kommentarer
Postat av: emmyg

åh vad bra :D gillar din skjorta!

2010-10-21 @ 07:56:16
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Astrid

Engelska och Amerikanska Elle är iiinte särskillt bra, så att du vet, inte ett dugg likt svenska. Och svenska är ju bra. Idag fixade jag din födelsedagspresent! (Nu blir du nyfiken va?)

IMORGON SKA JAG SKRIVA PROVET FÖR MOPEDKÖRKORT!!AAAAA!! ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!

2010-10-21 @ 18:15:13
Postat av: Det du...

Vad sägs om att du önskar din något pokemonaktigt kanske?? ;D <3

2010-10-23 @ 01:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0