Söndagsslöhet

God dag god dag gott folk.

Igårkväll var det superkul! God italiensk mat, presenter och disco i vardagsrummet till Hits for kids-musik. Vilka flashbacks till barndomen!

Idag har jag och tjejerna gott runt och shoppat lite. Jag köpte ett par coola stumpbyxor och deo.

Annars sitter jag och föräter mig på godis och känner mig sådär småful, istället för att gå ut och springa, som jag verkligen skulle behöva. Men orken och insirationen är helt slut.

Fast så här kan jag ju tänka: jag sparar all glädje till min födelsedag.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahahhahaha jag var inte seriösa :P

2010-10-25 @ 19:20:59
Postat av: Anonym

Seriös*

2010-10-25 @ 19:21:28
Postat av: ASTRID

Haha... gillade du mitt hysteriska samtal till dig? Hehehe... secret agent N°1! Jag är så grym... hohohoho

2010-10-26 @ 18:31:26
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0