Sockerchock

Igår var sista dagen av min praotid på Statoil. Sorgligt tycker jag, för jag hade verkligen kul! Särskilt den sista veckan då jag lärde känna alla och vi skämtade hela tiden. =)

Så igår när jag skulle sluta kom Tobbe med en tom plastpåse.
"Du, gillar du godis?"
"eh, aa, vadårå?"
"vilken sort, lite Polly kanske?" Och så sa han att jag kunde ta två påsar. Sen fortsatte han att säga att jag kunde ta två choklader, tre sånna, två sånna påsar osv... Allt godis stoppade han i påsen han höll i. Sen fortsatte vi bort till läsken.
"välj två stycken"
"två sånna? men de är ju jättestora!" sa jag men valde två 1.5 liters fantor. Sen vände han sig till hyllan med DVDerna. Heregud tänkte jag.
"a, och så kan du få välja en film också"
"Men herregud!" sa jag. "De är ju svindyra"
"ha, nää. Ta god tid på dig att välja" sa Tobbe bara. Jag valde en som jag hade spanat in när jag hade packat upp dvder en gång, Ondine, hette den.

Ja, och sen saknnade han in alltihopa och gav allt till mig!
BÄSTA PRAOPRESENTEN EVER!

Så nu har mamma och jag packat ihop nästan allt godis och gämt det i garaget. Annars kommer det inte sluta bra!


Fast en sån där lång åt jag upp på vägen hem...


Kommentarer
Postat av: Sofia

åååå lyllo dej! Det där ser helt sjukt gott ut...nu blir jag jätte sötsugen...ska gå och ta mej en bit Herman :D

2010-11-09 @ 15:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0