Ooh La

Hej Måndag.

Idag har jag på mig min A&F-tishört och mina pippiskor. Jättefint, men kände mig lite som en blandning mellan skogshugagre och militär...? Äsch, what the häck.

Nästan hela skoldagen led jag av den värsta JÄVLA mensvärken jag har haft! Jag så gav upp och cykla hem (missade engelskan Jippi!) tryckte i mig både panodil och alvedon, hämtade täcke och kudde och la mig i soffan och kollade på Oprah och Extreme Home Makeover.

Nu har jag snackat med Lisa angående vårt parti som ska vara klart snart (DÖ DÖ DÖ!) på Skype och glosbokat typ 100 spanska glosor. Och just det, måste plugga politik och spela piano också.

Aja, vi flickor kan ju göra flera saker sammtidigt sägs det...

Kommentarer
Postat av: ASTRID

Mensvärk/sjuk = Oprah, repriser, Ellen Degeneres och en massa "ring-in-och-vinn!"-program ;)

2010-10-04 @ 20:24:15
URL: http://LACROISSANT.BLOGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0