Mysig höstdag

Idag har det varit en mysig dag. Den började med att jag vaknade upp ur en mysig dröm, sovmorgon, rättså skön skoldag och höstigt mysväder. På sången var det några praktikanter med oss som skulle bli sångpedagoger och vi stod och sköng imroviserade stämmor och hade kul. Och så har jag gått många promenader och tänkt mycket. Ätit god mysig mat och glass. Men framförallt var det mysigt att gå med Ella i regnet under paraplyer till kyrkan. Och där käkade vi bullar och myste i sofforna.

Men som partypooper har jag den största panikångesten för provet imorron och de alldeles för tunga läxuppgifterna jag måste göra tills nästa vecka.
KOM IGEN NU TOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0