Jazzkväll i Falun

Hej FREDAG!
Ja, jag kan väl beskriva min morgon. Så att ni kan jämföra min med eran morgon liksom, kul va?
Vaknade i mitt favorithus i min favoritbäddsoffa som jag vaknat i så många gånger förr sisådär kl 9. Solen sken in genom fönstret. Morfar kom och knackade på dörren och sa att det var frukost. Gick ner i raggsockor (och pjamas också såklart) till en stor frukostbuffé minbästavän mormor hade ställt fram. Käkade äggröra, bacon, två mackor, juice och te med honung. Satt och pratade en lång stund med mina släktingar och kisade i motsolsljuset.
Nu snart slutar ni skolan och jag har precis klätt på mig. Ja, så kan det va. =)
Haha. Nä vad taskig jag är.
Igår på jazzkonserten var det jättekul! Det var på en mysig pub inne i Falun och det var fullt med folk. Mamma och bandet sjöng och spelade och vi andra käkade god middag. Sen efter paus var det min tur att stiga upp på scen. Jag sjöng "Lullaby of birdland" och det blev massa solon. Det gick jättebra! Och mamma som har varit hes i 4 veckor nu sjöng helt galet bra! Mamma, du äger! =D
Och tack mormor och Kris för att ni genomled hela kvällen och lyssnade, haha.
Annars sitter jag just nu och pluggar. PArtiprogramet är jag typ klar med, nu återstår bara engelskan.
FRED UT!

Kommentarer
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

det också :)

2010-10-15 @ 14:15:58
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Astrid

Det låter skojjigt Tövä! Men vi var på chokladfestival och åt choklad tills vi mådde illa! Och fick ont i magen...men det var det värt!! (helt gratis också!!)

2010-10-15 @ 15:48:15
Postat av: Ellen

Det där va lite tasktigt Tove... Men vi gick till fazers bord och tog en näve geisha, mmmh. :)

2010-10-15 @ 18:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0