Dagen efter dagen

Idag när jag promenerade till Statoil stannade jag varannan minut och fotade frosten och tågen som åkte förbi. Å vad det känns skönt att få tillbaka fotosuget igen efter flera veckor. =)
På Statoil blev det en stressig morgon. Idag har de nämligen gratis kaffe (spring och ta!) så kaffeapparaterna behövs fyllas på hela tiden. Och så spillde jag en kaffekopp mm.

När jag gick hem till lunch stannade jag och pratade med en tjock vit katt som strök sig mot mina ben och käkade gräs (gör katter det Astrid?).
Nu sitter Sander o h jag och äter karbonara som Emem har gjort till oss. Han har på sig halloweendräkt. Å vad han är söt.

Tjolahopp!



PS. Igår hade jag 28 besökare! Rekord! Ni får gärna stanna, då blir jag SÅHÄR glad!

Kommentarer
Postat av: simone

Snygging ;)

2010-10-29 @ 15:39:16
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0