Vi låtsats att det var igår...

Hej.
Idag är jag lite sjuk. Snorig, hostar och är seg. Har inte fått en nypa luft heller. Bara dator, dator, dator.
Men jag kan väl visa lite fler bilder från fotograferingen A&A coh jag gjorde nån gång i oktober.

I'll tell you, det var inte lätt att vara seriös, det blev inte många bilder som blev lyckade!









min proffsiga fotograf...


...Och min hjälpsamma assistent.








Och så headerbilden ni känner igen.

Nu ska duscha och skölja bort det sjuka från kroppen.

PS. Ha, jag har tittat igenom några månaders inlägg här på min blogg och skrattat för mig själv. Ibland ser livet bättre ut än vad det var när man läser om det och det verkar som att jag hade jättekul fast jag inte insåg det då. Det får en att tänka lite.




Kommentarer
Postat av: johanna

yaaaaay :D

2010-11-15 @ 00:48:56
URL: http://edluund.blogg.se/
Postat av: ASTRID

Kissemiss!

2010-11-15 @ 17:54:27
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com
Postat av: Astrid

Jag ser ut som Carl von Linné!

2010-11-15 @ 19:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0