Några timmar i en burk

Hej
Tänkte börja inlägget med en mesig förlåtelse om dålig uppdatering. Förlåt.
Sådär!

Ikväll åt jag BillysPanpizza och chattade jag med min fransos Frukost och försökte lura honom med
"I'm a bit shaked up. Because this morning I almost got attact by a poolar bear, but it was okay, I had my gun." men han gick inte på det. "lol" fick jag tillbaka. Tråk. Men han skickade en bild på sig själv så jag är nöjd. =)

Sen så har jag gjort bicepscurls och situs här i mitt eget gym nere i källarn (ha, det lät läskigt och lökigt!).

Så, då har jag berättat om några av mina timmar, lagt dom i en brurk och sparat dom.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Tove, vi vet alla att du snackar om din care-box där på slutet!

2010-11-30 @ 16:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0