Meningslöst och värdefullt

Den här helgen har varit så tråkig, ensam och meningslös. Om jag inte va sjuk skulle jag ha gått på gymnasiemässa, på HarryPotterbio med Shannon och minipianokonsert. Och det känns ju inte så bra att halka efter i skolarbetet och träningen och allt man nu skulle ha gjort. Ingen ork alls. Har inte ens varit ute på nästan hela helgen.

Men det ledsammaste är att mamma åkte till Chile idag och hon kommer vara borta i två veckor. Jag kommer nog inte inse det förän jag sitter och längtar efter henne jättemycket. Hon är till och med borta på sin födelsedag så jag kan inte gratta henne på sängen. Och pappa, varför måste du alltid åka till Kina/Japan/London hela tiden?

Kommentarer
Postat av: Astrid

Han åker för att köpa AF kläder till dig.

2010-11-22 @ 16:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0