Manligt värre

Denna dag har varit bra, eller jag har varit lite småglad hela tiden. Fasten Lisa och jag skrev klart vårt valtal precis innan lektionen gick det bra. Jag har tydligen en bra talarröst, nice att höra! Och så var det sån där fruktröra vid lunchen!

Idag är det Gunnars tur att ha sin halv 8 chez moi! Klädtemat är man, sen får man tolka det som man vill! Jag ska vara nån slags kontorssnubbe, snodde en skjorta av pappa.

Ni får ursäkta alla suddiga och fula webcambilder. Men det är lite svårt att fota med en kamera som är i mitt andra hus.



 


Och så en mustach på det! Vad tycker ni? Fräsig partyoutfit va?


Kommentarer
Postat av: Astrid

ANDRA BILDEN! SNYGGING!

2010-11-12 @ 17:04:12
Postat av: ASTRID

Den är sååå hightec! :D

2010-11-13 @ 15:03:13
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0