Springa i spöregn

Jes. Först kom det några svala droppar... sen kom det några till... sen kom de ner non stop... sen var allt helt grått och jag blev dyngsur.
Det var underbart. Jag älskar att springa i regn och man inte ser något och det är så skönt och svalt. Det ända som saknades nu var ännu mer regn, åska och blixtrar! Jag älskar åskoväder! Det blev inte några förtvivlade tjejskriv som att "Neeej, ooh myy goood! Nu kommer mitt nyplattade hår krulla siig!" Det var mer att jag log för att tacka vädergudarna.

Vilken sensation. Det måste fotas!



Eum, ja. Det blir så om man drar upp armarna. Testa själv. Det är prickarna ni ska säga "woow" till.

Oj! Nu kom solen fram! Gud vad fint, då blir det regnbåge!!

Nej, nu måste jag ändå hoppa in i duschen i alla fall. Jag börjar lukta lite konstigt.
CIAO CIAO!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, aah tack tove att du stöttar mig under denna svåra tid. Hahha. ;)

2010-05-29 @ 16:13:32
Postat av: ASTRID

Tove! Jag har kommit ganska långt i mitt Kroatien-arbete!!! Du kan sluta ha panik över att jag inte börjat (även om du inte hade panik...!). Du behöver inte fatta det jag sa, orkar ändå inte skriva om kommentaren, balme me for stavfel. Gtg, måste lääääässaaaaaaa :)

2010-05-30 @ 09:57:42
URL: http://LACROISSANT.BLOGSPOT.COM
Postat av: Astrid

Haha, andra bilden! Ska gå och testa om det blir så... :P

2010-05-31 @ 16:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0