Mysig onsdagkväll med Astrid

Hej!

Ikväll kom Astrid cyklandes kl 8 hem till mig. Tack gode gud för att din bortskämda Jesus gjorde sin berömda himmelsfärd! Det gör att vi får två lediga dagar och för lyxen att vara uppe sent på en onsdagkväll! Vi tittade på Poirot (Astrid gissade såklart rätt på mördaren), luktade på och provade som galna mina A&Fkläder, snackade skitsnack, besökte världens största rododendronbuske på min tomt som vi lekte i när vi var små (vi kunde fortfarande stå upp i den!) och pratade lite med pappsen.

Nu ska jag vara uppe lite till, bara för att vara uppe sent, just på onsdagskväll.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Hellu! Här kommer citatet jag snackade om igår!



Silences make the real conversations between friends. Not the saying but the never needing to say is what counts.

-Margaret Lee Runbeck



Visst passar det bra in i vårat lilla kompisgäng?

Här får du några andra som jag gillar (har hur många som helst sparade på min dator!)



I always say shopping is cheaper than a psychiatrist.

-Tammy Faye Bakker



No day is so bad it can't be fixed with a nap.

-Carrie Snow



Before I met my husband, I'd never fallen in love. I'd stepped in it a few times.

-Rita Rudner



When angry, count to four; when very angry, swear.

-Mark Twain



Be yourself; everyone else is already taken.

-Oscar Wilde



I'm on a seafood diet. I see food and I eat it.

-?



If nature had intended our skeletons to be visible it would have put them on the outside of our bodies.

-Elmer Rice



A journey of a thousand miles begins with a single step. Of course, so does falling down a flight of stairs.

-?



Ja, nu måste jag stoppa mig själv...jag har så många bra citat på datan!!

Okej, en till, bara för att denna är så grym...



Any girl can be glamorous. All you have to do is stand still and look stupid.

-Hedy Lamarr

2010-05-13 @ 10:58:45
Postat av: ASTRID

Haha, bra citat där Aschta!

Vad mysigt ni verkade ha det... själv var man hemma och hostade, nös och snorade... -.-

2010-05-13 @ 11:23:42
URL: http://LACROISSANT.BLOGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0