Konungens födelsedag

Hej!
Jag trodde denna söndag skulle bli en effektiv pluggdag, men tänk så fel man kan ha. Eftersom jag va smart nog att glömma geografiboken kan jag inte göra ett skit till det jättestora Nordenprovet vi kommer ha i veckan, det är typ 80 instuderingsfrågor man ska svara på, men nej nej. Franskan går också lika segt och min engelskastory har jag börjat smått på men det går segt.
Ja, då vet ni det.
Annars fick jag plötsligt väldans lust att fota när jag såg lite smuts i fönsterkarmen och brjade fota mitt fönster, ni får se bilderna snart.
Nu ska ni få se lite från igårkväll.









Haha, det blev kladdigare sen, jag lovar.









Snart ska jag ut på min söndagsjoggning!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Gud va långt hår Jossan har, det syns så tydligt på bilden :D Annars: fina bilder tove, som alltid! :D

2010-05-02 @ 14:59:43
Postat av: Jossan

ÄNTLIGEN NÅGON SOM UPPDATERAR! TOVE YOU JUST MADE MY DAY! Grymma bilder också, trots att jag ser ut som en mupp med konstigt hår :P

Tack Ellen!

2010-05-02 @ 15:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0