Lovisas paparazzibilder och smygreklam på proffsnivå

Tjeeenaree! Da Töve is in the caapital ögäään! Har kameran fullproppad med helt onödiga men ack så roliga bilder från da Linkööpinpling! Tänkte visa en hel drös nu men mer kommer på... onsdag kväll, närmare bestämt. =) Den som väntar på nåt gott väntar oftast inte för länge! ;P

När jag kom fram drack jag den UNDERBART goda smoothien jag hade med mig....

 

...Froosh 100% pure fruit smoothie, ananas, banan & cocos. Yeah baby! Svingod...

Käkade Pringles också. Rck on sour creem & onion!

Hah, ja, det var ju väldans kul! Haha, man garvar bara man ser bilden, söta Lollo =)


Den obligatoriska ögonbrynsbilden. Var så goda.

Ta mitt halvätna chips! Det är inte farligt! Seså lilla lollo!

Joru, tack ska du ha. Tänk vad gott. höhö!

Sen bjöds det också på American chip cookies med M&M's på. Hujedamig vad goda!

Ja...

Ätarbild.

 

Ätarbild nr2.

 

Okejdå. Nu får det räcka med onöliga finniga ätarbilder och smygreklam.

IMORRON ÄR DET PRAO PÅ DAGIS MED ELLEN! LÄNGTAR! SKA SOVA NU! OCH PACKA UPP OCKSÅ! GOD NATT! YO! PEACE OUT! DUDES!

 

Okej, lite sockerrus, trycker i mig överblivet bussgodis.


Kommentarer
Postat av: Statoilbruden

Totten, du verkar ha det roligt! Hur var det på dagiset?

2010-03-22 @ 19:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0