Typ meningsfulla ord.

Bästa vänner är det bästa man kan ha.
Jag ska försöka att inte låta så töntig som alla andra tjejer när de ska ha sin "jag-älskar-dig-for-ever-kommer-aldrig-nämna-dig-älsklings-gumman"-förklaring till sina vänner och när man står och kramas och pussas hit och dit och åh så lyckliga vi är.

Men man vet när man har just bästa kompisar. När de är stenlojala och trogna, oavsett vad. När man inte behöver bry sig om hur man har håret, om man har fel på sig. När dom gör att självförtroendet stiger och man bara känner sig såå cool. Inte "åh-jag-får-vara-med-i-rökargänget"-cool, utan att man är cool bara för att man finns. När man kan prata om allt och göra läskigt fula grimarser. Man behöver inte göra något för att få bekräftat att dom gillar en, det behövs inte.

Nu tänker jag inte säga att "jag älskar er" eller nåt löjligt. Utan,
Ni är bara så stencoola.

Nu ska jag gå och sova min skönhetssömn. Hoppas inte ungarna springer sina maratonlopp i köket imorron.

Peace Out!


Kommentarer
Postat av: ASTRID

Åhhh... Tove, din lilla-stentuffa-fotonörd! Vad gölligt!

Nej, men jävligt bra text! ;D

- Inget jag "älskar dig" ;) Det vet ju alla redan att man gör!

2010-03-06 @ 09:35:20
URL: http://lacroissant.blogspot.com
Postat av: ASTRID

Åhh, Tove! Din lilla stencoola fotografnörd! Vilken bra text! Nej men den var ju fullkomligt och helt korrekt! Good work!

- jag hade inte med något "jag ääälskar dig gullunge bebis!" eftersom du redan vet att jag tycket om dig elefantbajs mycket.

2010-03-06 @ 09:37:11
URL: http://lacroissant.blogspot.com
Postat av: ASTRID

Oj, det där var måånga kommentarer! Jaja, nu glömmer du inte bort att jag kommenterade iaf! :D :D :D

2010-03-06 @ 09:37:45
URL: http://lacroissant.blogspot.com
Postat av: lovisa

men harru lagat med värsta borren ? uschhh!! haha, hemskt ju ! asså gud rädda mig är typ halvt sjuk & jag har sååååååå tråkigt!! säg nåt som ja kan göra .,. som inte örjobbigt, tråkigt elr ansträngande..



puus :D

2010-03-06 @ 12:54:13
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

Tove du är BERGCOOOL! Deru! Så cool och så stark att inte ens världens starkaste bergs-borr kan borra sig igenom dig! DERU! :-D

Jo, nu måste jag ju skriva och erkänna att jag log riktigt fjantigt mycket när jag läste din text! SÅ DJÄVULSKT SANN!!

2010-03-06 @ 13:07:25
Postat av: Ellen

Åååååh Farmor tar i när hon andvänder "djävulskt" hahahaha. :D



Tove, du är übercool du med! :D :D :D :D

2010-03-07 @ 15:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0