JAG HAR KAPAT HÅRET!

Yes! Nu är nästan 1dm borta! För nån vecka eller nåt blev jag plötsligt bara såå trött på att ha så långt hår, det var liksom föör långt! Så igår bokade jag tid och klippte mig idag. Jag behöver en liten ändring =) Det är egentligen inte nåt speciellt, men jag har varit superlånghårig flera år nu. Jag ska nog lägga upp en före och efterbild snart, men först får ni se det irl!

Och det är någon "anonym" som har skrivit två kommentarer på "Hemsk och härlig fredag", vem var det som glömde skriva namn? Nyfiken!! =)

Igår blev det ingen bloggning för jag var bara så trött och sur, speciellt på vissa personer som tex medvetet dissar mig och vissa som stätter tjocka stålkäppar i hjulen på mig. Och så var min energi helt uttömd så mamma tryckte ner mig i soffan så att jag fick sova istället för att stånka iväg till dansen kl 9. Tack mamma, mycket smart val.

Men nu är jag glad igen, för nu är jag nyklippt! =)
Tja!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tove, när du berättade det så märker jag det också ibland.. :(



Härligt att du har "kapat" håret, hah :D

2010-03-16 @ 18:54:34
Postat av: ASTRID

Det ska bli kul att se resultatet :D

2010-03-16 @ 20:07:05
URL: http://lacroissant.blogspot.com
Postat av: Lovisa

haha yes då kanske kanske kanske jag har längre hår än dig!!! finally! vilket mirakel hihi, ännu ett livsmål uppnåt! AHHAH, :D blev säkert jättefint!! :DD

2010-03-16 @ 20:39:44
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0