Helgens planer

(usch, rubriken lät visst väldigt vuxet)

Hej!
Jag publicerade ett inlägg om bokeh torsdagkväll men har fortfarande inte kommit upp på bloggen!! Gud vad störande!!! Undrar om detta inlägg syns sen då...

I alla fall. Igår hade mamma köpt ett jättecoolt rött dubbelvåffeljärn och vi gjorde hemgjorda våfflor med egna jordgubbar och härlig sallad. Sen blev det TVmyskväll med Miss Marple, en liten snutt av Let's dancefinalen och thrillern "Red eye" tror jag att den hette. =) Glass och te förekom nog också om jag tänkter efter...

Den här helgen ska mamma och jag förhoppningsvis gå på "Alice in Wonderland 3D", någon som vill följa med? Och så snart jag får möjlighet ska jag köpa mig mitt första (ja, det kommer nog köpas fler) par CONVERSE! Har tänk på ett par babyrosa, vanlig modell. Längtar... =)

Nu är Ulla här och de planerar Italienresan i sommar och hon pratar italienska i telefon med de där nere = sommarkänsla!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Hörru! Nu glömde du att du ska hem till mig ikväll!! MYYYCKET VIKTIGT!!! :D

2010-03-27 @ 17:45:24
Postat av: Cissi

Jättefin blogg du har (:

2010-03-29 @ 20:31:09
URL: http://cissosi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0