Dagisfröken Toe

Yo.
Uppdateringen ser ju ut som den ser ut. Men jag jobbar ju på dagis! Här är det ingen ledig tid! Men herregud vad kul det är att praoa på DAGIS!

Jag arbetar alltså på avdelningen "Nyckelpigan" där 2-3-4 åringar går. Alla barn är ju så söta att man blir helt kär, inte allt skrikiga och sura, utan de går runt och är nöjda för det mesta. =) På rasterna är vi alla ute på gården och gungar (skitmycket, herregud vad man måste putta och ta fart!) plaska i vattenplölarna. Fast frammåt kl 3-4 är man lite trött, haha.
På våran halvtimmesrast går Jag, Johanna och Ellen hem till Johanna och fikar kakor och påskmust, höhö!

Längtar tills imorron! Och så nästa vecka också! Bättre prao kunde man inte ha. :D

Och jag kan också säga att jag fick MVG på en religionuppsats! Superglad! Odag hade jag också utvecklingssamtal, och oj vad mamma och min mentor tycker jag är duktig, hoho. ;)

Toudelou!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du MVG i både religion och svenska?

2010-03-24 @ 19:35:47
Postat av: ASTRID

Menar du inte Tove? (Inte Dagisfröken Toe?)

2010-03-24 @ 22:21:30
URL: http://LACROISSANT.BLOGSPOT.COM
Postat av: Ellen

Haha, neej Astrid. Alla barnen säjer "Toe" hahah :P

2010-03-25 @ 16:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0