Oseriösa bilder från fotningen

Yo Dudes!

Jag har lyckats välja en bild till headern från Astrids och min photohoot. Nice huh? Kanske kommer byta mellan olika, vi får se.

Här kommer några mindre seriösa från när vi fotade. Alltid lika kul. =)



















Ojdå! Jag började skriva detta inlägg typ kl 6, sen blev det majskolvsmiddag med mojmoj och mojfaj, Topmodeltittande och pianospel med moffa. Nu är klockan snart 10 och jag kom på att jag inte skrev klart inlägget. Höhö.
Simma coolt.


Kommentarer
Postat av: Astrid

JAG RÖSTAR PÅ BILD NUMMER 4 SOM DIN NÄSTA HEADER!! Den visar verkligen ditt rätta jag! :D

2010-06-07 @ 22:04:48
Postat av: ASTRID

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!!! Fan vad fula bilder! :D

2010-06-08 @ 18:09:19
URL: http://LACROISSANT.BLOGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0