Sveriges Nationaldag 6 juni

Jag hatar när man har gjort så mycket roliga saker och har typ 4 olika inlägg att skriva men man inte orkar. Men i stora drag har jag:

* Mamma och jag åkte igår till bilbesiktningen som hon missade i fredags, körde fel, skrattade en hel del och köpte plantor till vår trädgård.
* Astrid Å och Jag fotade bilder till våra headers och gick runt på fina ängar. Mycket fint. Eyeliner, hatt och rosig klänning.
* På kvällen kom Krisen förbi och mamma och jag slog honom i kinaschack och har blev sur som en 10årning och sen åt vi rabarberpaj och tittade på Ocean's Eleven.
* Idag har jag följt med mamma och massa Sydamerikanska doktorer ut till Sandhamn. Vädret var dåligt, männiksorna härliga, maten god, Sandhamn otroligt vackert och lyssnat på spanska hela dan.
* Mötte upp Kris vid Slussen, köpte kulglass och råkade komma till där hela kungafamiljen åkte förbi! Så vi såg Kungen, Silvia, Philip, Viktoria och Daniel. Yes! Nu kan jag dö lycklig! Haha!

Riktig härlig och sommrig helg. Helt perfekt faktiskt. Ni ska få se massa fina bilder framöver.
Simma lungt.

PS. MANDO DIAO var grymma! De båda sångarna sjöng som GUDAR och jag rös i hela kroppen hela tiden. De kommer ju från Borlänge (såå coolt!) så de pratade dalmål och de var faktiskt ganska snygga! De är mycket bättre live än inspelat. Herregud vilken energi de hade, så jäkla coola. Och deras låtar är grymma! DS.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hahha ÄLSKA det där simma lugnt AHHAHAHA :D

2010-06-06 @ 21:16:03
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

Man kan inte kommentera det "officiella" sandhamn inlägget, men ni verkar ha haft det riktigt roligt!! Och fina bilder!!

2010-06-07 @ 15:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0