Moderna och Fotografiska

Hej.
Idag var det skolans dag och jag tävlade i Singstar. Fast jag tror inte jag vann. Vi orkade inte vara kvar till kl 2 så jag åkte in till stan där jag träffade mormor och morfar och vi gick till Moderna museet och tittade på coola tavlor och åt god lunch. Sen tog vi taxi till Fotografiska (jag har alltid velat gå dit!) och tittade på jättecoola/fina foton. Sen åkte vi hem, jag pratade med Lollo, råkade somna och vaknades av morfars pianospel. Jag älskar när han spelar, han spelar sina jazzlåtar så fritt och brummar sammtidigt. Nu stor mormor vid spisen (som hon iofs alltid gör) och lagar mat.




Kommentarer
Postat av: Astrid

Min Mormor står också oftast vid spisen! Mor och Far föräldrar är nästan det bästa som finns!

2010-06-08 @ 19:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0