Härlig glad sommartjej

Glatt sommarHEJ från mig!

Jag är så glad. Mitt sommarlov är perfekt. Igår kom jag hem från mitt underbara Italien och imorron ska jag ut till en ö längst ut i skärgården till en stuga utan el och vatten med pappa, Marie och mina ljushåriga små troll. Där ska jag sitta och tänka på en klippa, titta ut över horisonten och njuta.

Eller helt perfekt är mitt sommarlov inte. Jag saknar mina fina vänner. Jag har sett hur kul ni har haft under tiden jag har varit borta och saknar att vara med er.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Toveee!! (drar i din arm som ett jobbigt dagisbarn) När kommer du hem HELT? Är det efter din vecka i skärgården? :)

2010-07-25 @ 17:01:33
Postat av: Astrid

TOOOOOOOOOOOOOOVE! JAG SAKNAR DIG MED!! :(

Håller med Ellen, NÄR kommer du hem? Du ditt sommarlov är ett riktigt Amish-lov ;)

2010-07-26 @ 11:02:08
Postat av: Jossan

Alltså det är helt sjukt att vi inte setts på typ två månader (om man inte räknar med att jag såg dig i kyrkan ;))... Kom heeeem din lilla skitunge!

2010-07-26 @ 22:14:41
Postat av: LINA SANDSTRÖM

hey, vad händer för något idag sötis? :))

2010-07-31 @ 04:47:09
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0