Vinderpromenad med frusna öron

Tjenare alla människor.

idag har det varit en ganska skön dag. Har svichat mellan TVn och datorn och bara segat på. Men sen bestämde jag mig för att gå en promanad och den blev mycket längre än vad jag hade tänkt! Gick till två sjöar och bland villor på ca en timme. På vägen träffade jag på en hund som följde efter mig och en gammal kompis! Det var så kul att se honom, han hade blivit så lång! Och så gick jag förbi mitt andra hus och plingade på ifall mamma var hemma, men hon var säkert ute och åkte skidor. =)

Nu tror jag precis en barnfamilj med 3 ungar har kommit och ska käka middag hos oss. Underbart.

Snart ska jag visa våran reklamfilm i skolan! Den är såå bra!

Latero dudes.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Vem var det du träffade? Jacob? Gusten? Någon annan?

2010-01-23 @ 18:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0