Systempics

Ni ville ha bilder tagna med systemen så...

(oredigerade)

Kollade på Robinsson. Tog kulsprutebilder så om man bläddrade jättesnabbt blev det film!


Fick tråkigt.


Testade olika blixtstyrkor. Vårat fina Puglia-porslin. (Puglia=[Poljia])


Testade lite olika blämdare. min fina mobil och mammas alla almenackor. Koppar där med.


Min kameraväska. Brun, stor, rymlig, mjuk och...


...Orange! Visst blir man lite glad när man öppnar den? =)

Jaa, helt onödiga bilder egentligen, men jag tog jättemånga testbilder på allt jag såg. Men nån gång när det är fint väder, då banne mig! :D

För övrigt har jag börjat lyssna lite på Miley Cyrus. Jossan, försök att inte döda mig.
Och jag lagar risgrynsgröt själv! Alltså hemmagjord, inte nån sång där fet korv! =) Det blir nog gott att äta sen när mamma kommer hem. =)
TJAA!!




Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Vad roligt att du vill vara med i veckans blogg.. Vad gör du för skoj då ?

2010-01-11 @ 20:47:45
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Anonym

Vad roligt att du vill vara med i veckans blogg.. Vad gör du för skoj då ?

2010-01-11 @ 20:51:12
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Astrid

Snygga bilder! :) Jag diggar din kameraväska!!

2010-01-12 @ 15:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0