Syoss is what you need - indeed!

Halloj.
Hade tänkt visa er coola ljusbilder jag tog för några dagar sen, men så blir det icke. Det är ganska sent och mamma och jag är skittrötta och det var så krångligt att ladda över från kameran, så det får vänta. Typ tills imorron eller nåt sånt.
Annars idag så har det varit väldigt kul! Efter skolan gick Astrid Å, jag, Lisa och Johanna hem till astrid och gjorde en reklamfilm! (det är ett grupprojekt i engelskan). Det blev mycket fix, många omtagningar och mycket skratt. Tillslut efter all klippning med filmen och tajmad skitbra musik blev det jättebra! Det var reklam om shampoo och sånt och det blev mycket slänga med håret och töntigheter. (rubriken är den slogan vi hade hittat på) =) Ska bli kul att visa den för klassen..........

Sen kom mamma och hämtade upp mig och vi åkte till mammas kompis Lena som precis har fått den gulligaste pyttelillaste bebisen! Några till vänner, thaimat och mys.

För övrigt vet jag inte riktigt hur min helg kommer bli. men några säkra saker är att det blir mysig tacokväll hemma hos Johan och gudstjänst med Glenn och Åland. Annars är det många saker som är lite otydliga, men det ska nog gå bra. =)

Usch vad långt, det var verkligen inte meningen, ville bara säga hej innan denna fredag är slut!
Hejdå! <3

Kommentarer
Postat av: Lovissaaa

HAHAH , men grejjen var att vi inte hadfe några guuda saker hemma :( ABUUUUUHUUHU

2010-01-16 @ 00:58:14
Postat av: Linn

Hej!

Sista chansen nu att vara med i min fototävling där man kan vinna ett skylightfilter. var med och tävla du också vettja :)

http://lhfoto.blogg.se/2010/january/tavling.html

2010-01-16 @ 01:28:36
URL: http://lhfoto.blogg.se/
Postat av: Lisa :)

haha, ja verkligen! :P

2010-01-16 @ 13:54:44
URL: http://widerbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0