Svag för tänder...

Yo guys.
Idag är det pappadag i schemat och jag tog inte med mig kameran, vill ju inte riskera att ta med den till skolan, men jag tror att jag klarar mig utan den i två dar. På fredag när jag kommer till mamma igen ska jag visa skitcoola bilder jag tog igår! Tog på alla ljus med lång slutartid = cooolt! =)

Men en sak som inte är så kul är att igårkväll ringde pappa och sa att jag skulle till tandläkaren idag! Och så blev det ju. Ha, men jag stack från halva idrotten och spanskan. ;) Men när jag var där sa tandläkaren att jag hade typ medfödda gropar i några tänder och att bakterier kan komma in där och så att jag kan få hål! Så om några veckor måste jag komma tillbaka och borra och plasta!!! Aaa, sånt är så j*vla läskigt! Gjorde massa sån skit när jag var liten och efter svimmade jag!! Haha, jag var typ 8 år eller nåt. Men jag svimmade bara några sekunder och mamma hade burit upp mig och ropade "Hon har svimmat!" men då sa jag "det har jag inte allt det!" för då hade jag precis vaknat. Höhö. =) Och en gång svimmade jag när jag skulle dra ut en tand i skolan och jag kommer ihåg att jag satt vid ett handfat och det blödde skitmycket ur munnen och fröken Stefan sa hela tiden "svimma inte Tove, kom igen" Ha. Jag är väl lite svag för sånt med tänder...
Vi får se hur nästa mardröm kommer bli...


hoppas man ser vad det står

 


Kommentarer
Postat av: LOVISA

jag såg vad det stod!! :D:D stolt!!!

2010-01-13 @ 20:44:49
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

JA, du, jag kommer aldrig att glömma när du satt inne på toan i tjejernas omklädningsrum! :)

2010-01-14 @ 17:43:45
Postat av: Jacob

Ja, du det är aldrig roligt att gå till tandläkaren...

Tycker alltid det är lika hemskt.

2010-01-16 @ 23:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0