Stadstorsdag

Skepp och hoj! (vet inte varför)

Imorse vaknade jag i mammas dubbelsäng med blod droppandes ur näsan! Ops! Gick runt sen med för stora papperstussar i näsborrarna! Sen åkte mormor och jag in på stan och bytte två långarmade tröjor jag fick i julklapp för dom var lite små. Det var en svart och en vit från BikBok men de färgerna fanns inte så jag tog en ljuslila och en blå! Jättefina. =) Sen traskade vi till Medelhavsmuseet, såg på halshuggna lerfigurer och åt pannkakor med sylt och grädde. De Hade nämligen bara sånt som jag inte tål, typ kräftskjärtar, groddar, sallader, morötter och sånt. ;)
Sen skulle mormor vidare till museum nr2 och jag åkte hem. Här sitter jag nu ensam och tuggar på några kvarglömda fudgebitar och ska snart duscha.
Sen efter middan ska jag iväg till Astrid-Knastrid och tjejorna och ska kolla på Glee, käka onyttigheter och ha det mysigt!

Imorron har jag verkligen ingen aning om vad jag ska göra. Kanske sitta och oroa mig om praoen som jag inte har kommit på var jag ska praoa och snart är alla ställen fulla! Usch, jag får verkligen ont i magen när jag råkar tänka på sånt, hatar stress!!!!! Måste ta en till fudgebit..... stackars mig...

Ja, och nån gång i framtiden ska jag ladda upp några fina vinterbilder här.
Fast nu ska jag sätta mig vid pianot och spela  och tralla lite Prelude to a kiss med Alicia Keys som jag klurade ut hos mormor och morfar. Den är så fin.
Hej så länge! =)


Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag gillar hur du skriver "Käka onyttigheter". Bra att du dämpar stressen med Fudge, själv föredrar jag Marabous mjölkchoklad ;)

2010-01-07 @ 17:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0