Sovmorgon 35 min

God morgon alla tusen söta bloggläsare!!! <3

(ha, stoor ironi...)

Men iaf, de som läser och tittar på vad jag har att skriva och visa er, god morgon! =)
Snart ska jag borsta tänderna och sånt. Ha, gud vad skönt. Egentligen skulle jag ha varit skitstressad nu, men jag väntar nog till halv att gå till skolan tror jag. =)
För anledningen  för att jag har lite sovmorgon idag (för dom som oerhört gärna vill veta) är att på engelskan har vi fått filma och redigerat våra egna reklamfilmer, och vår grupp blev klar förra fredagen! Det är bara såå nice!
Jag ska lägga upp reklamfilmen här nån gång, den är skitrolig. ^^

Jaa. Det var väl allt.
Ha en bra dag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0