Skidvalla i solen

Hallojsan!

Igår efter skolan åkte vi in till stan och jag köpte ett par Cheep Monday-jeans på Weekday! Det behövdes verkligen, jag hade inga jeans förut, bara svarta och andra konstiga färger!
Men sen gjorde vi det som vi åkte in till stan för, kollade på Avatar 3D! Ha, det är tredje gången jag ser den, men den var skitbra ändå. =)

Sen hade mamma och jag det mysigt på kvällen och kollade på en film som heter Nyckeln till friheten. Den var väldigt bra och gripande.

Idag hade vi en stor härlig frukost och frammåt 12 åkte mamma och jag ut och åkte långfärdsskidor på golfbanan. I början var det trögt för vi hade satt på för mycket fästevalla på mina skidor, men sen gick det bättre och vi spurtade på. Det känns så skönt att åka långfärdsskidor, det är så härligt att glida fram och flåsa i den vackra naturen. <3
Mamma tar några varv till och jag är redan hemma. Har suttit och sjungit både vid gitarren och pianot.

Nu ska jag vara snäll mot mamma och dammsuga övervåningen, så mycket jag orkar i alla fall.

Ha det så bra!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: lovisaa

den där filmen har vi spelat in elr henrik har det :P borde jag se den ? :P ären bra liksom hihi :D <3 pusss

2010-01-30 @ 15:36:48
Postat av: Astrid

Jag kommer heja på dig i Vasaloppet!

2010-01-30 @ 18:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0