Måste återgå till religionen

Hejsan på er.

Jaa, jag har egentligen inget roligt att säga. Vi gjorde chili con carne på hemkunskapen idag. Wow.
Sååå... jag har tagit hem halva mitt skåp och tror av nån anledning att jag är så duktig och gör alla läxor ikväll, men vi får se vad som blir med den saken.

Annars så längtar jag till att mamma kommer hem, hon är den enda som uppskattar och ger respons till alla mina skämt och som tycker jag är den bästa och roligaste personen i världen (kanske för att jag säger att jag är det och då måste hon ju hålla med), men ändå.

Inga bilder har jag att visa heller.
Och att det inte är någon sovmorgon imorron gör inte saken bättre.

Så hej med er. Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0