Januaris sista tankar

Lite grejer jag tänker på just nu.

Min framtid kommer nog vara bra. Jag känner på mig att jag kommer bli nåt stort.
Hur det blir mer praoen.
Snart kommer jag säkert få en hyperattack, drack precis kaffe.
Jag ska snart frysa ner vispad vaniljsås så att det blir glass.
Jäklar vilken träningsvärk jag har i ljumskarna, har ingen aning om varifrån!
Bon Iver är bara för mysig.
Det finns så mycket fina saker från H&Mhome så snart flyttar jag seriöst ut!
Måste tvätta håret, ingen vacker syn idag.
Min mobil är verkligen jättefin, jag älskar den nog lite grann.
Mina nya fina jeans har dock knappjylf.
(hur banne mig stavas [jylf]??)
Jag är jäkligt bra på piano!
Jag tror inte många ungar i min ålder kan spela Månskenssonaten utantill alltså.
Men det kan jag.
Mamama, mamama, maama.
Sjöng med i Skinny love.
Den här listan blev lång.
Skit vad mycket jag kan tänka på sammtidigt.
Och om man lägger ihop allt är jag nog ganska glad.
Fast jag känner mig sådär normalslö och glad.
Hejdå med er.
Tycker om alla er.

Kommentarer
Postat av: Ellen

tycker om dig också!! :) Och du är riktigt bra på att tänka ;)

2010-01-31 @ 18:52:16
Postat av: Lovisa

hihi tycker om dej också töve :D

2010-01-31 @ 20:35:08
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

Jag håller med om att Bon Iver är mysig.

Jag är hungrig.

Är det bara jag som tycker det är läskigt när det är mörkt ute och man ser människor med ficklampor?

Min hals gör ont.

Om jag försöker skuller jag nog kunna skriva i takt till Mamma Mia....

Här fick då några av mina tankar.

Pöss

2010-02-01 @ 16:31:31
Postat av: Jacob

Ja du man tänker jättemycket på en och samma gång. Jag tänker på säkert 20 olika saker just nu. Du har förresten rätt roliga tankar. Och lite skryt fick du med också! Haahaa

2010-02-01 @ 17:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0