Energipåfyllning

De här två dagarna kvar innan skolan börjar tänkter jag nog bara slappa, eller jag gör det nu. På denna förmiddag har jag sovit, käkat cheesecake, tittat på när kläderna tumlar runt i tvättmaskinen, tittat på Simpsons, hängt upp tvätt, spelat piano, stickat ett varv på en meningslös stickning och lite till. Så att ni vet.
Men dagens äventyr är att åka ut till Elgiganten och titta lite på min kamera! Vi ska se vart den finns billigast och så. Och så ska vi kanske köpa långfärdsskidor till mig, såna där proffsskidor för jag kanske ska åka ungdomsvasan! =)

I nästa inlägg kommer fler frostbilder! =)


En till bild på min blivande livskamrat. Är det bara jag som tycker sånt här är lite vackert? A...

PS. Min Spotify hos mamma funkar igen! Den har varit skum jättelänge! Woho!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Det är bara du som tycker det.... ;)

2010-01-09 @ 15:42:49
Postat av: Jacob

Japp det är sant! Fast lite vacker är den ju! Eller hur? Hoppas du blir glad att jag kommenterar! Du har ju velat att vi ska kommentera dina inlägg, så då gör jag det! (lite sent) :)

2010-01-10 @ 22:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0