En helt vanlig kväll.

Lite (skitmånga) photopics från Astrids Tacokväll i lördags. Bättre sent än aldrig! (Älskar det ordspråket, skulle inte klara mig utan det). Men min baby var populär bland tjejorna och det fotades en hel del, kan man säga... =)


Strunta i mig. Titta istället på kvällens största linslusar, Astrid och Ellen! ;) En stor applåd...


Astrids alltför döösnygga 12,5cm-klack-skor! Fast mina raggsockor från rean på Intersport är snyggare.


Supersockerstöta Astrid ankommande till galamiddagen.


Vi lagade mat.


Hade lite småkul och galet sådär. Gräddfil 5 dl.


Dukade fint med Julmust och Guacamole. Ha, kolla ljuset från Jossans kamera. =)


Astrid hade en tendens att fotobootha (eller vad heter det??) varje bild. Jättekul. Jag som var söt och allt.


Coola Jossan och Ellen. Ni ser verkligen skrämmande ut hörni. Testade att ta papper framför blixten, blev ju jättebra!


Till efterrätt åt vi Astrid's legendariska chokladkaka. Var den god Ellen?


Åkte runt lite i tåg. Tuff tuff!


En hoppbild! Gillar också eran matta Astrid.


Sen satt dom och nörda framför datorn. Inte så kul! SÅ Astrid och jag frösökte dra dom och spela sällskapsspel, och vi lyckades. Fast jag förlora.


Sen låg vi en stund i soffan och hade det mysigt.


Fast sen drog dom av mina raggsockor!!!!! Dumma er! Ni är bara avundsjuka!


Fast sen blev det för mycket för Ellen. Så hon dog. Precis när hon skulle gå ut genom dörren. Tragiskt det där.

Haha. Ja, vi hade det väldans kul!
Tja!

Kommentarer
Postat av: Jacob

Det ser ut som ni haft det riktigt riktigt roligt på eran tacokväll! Skulle gärna vart med:)

2010-01-19 @ 21:54:34
Postat av: Astrid

Photobomb-a! :D Jag älskar dina kommentarer till bilderna! :D

2010-01-19 @ 22:08:44
Postat av: Astrid-Astrid!!!

Haha! Om man ser på sista bilden kan man tro att vi har druckit! Speciellt Ellen ;)

2010-01-20 @ 16:13:47
URL: http://lacroissant.blogspot.com
Postat av: Ellen

Hahahha :D Gud va roligt att du la upp så mycket bilder :D :D



Och svar till A1, vi hade ju druckit julmust och cola och du (speciellt) kan bli ganska hög på det ^^ :P hahhaahha :D

2010-01-20 @ 16:21:17
Postat av: Ellen. igen....

Funderar att ha bilden när jag och A2 hoppar. Men jag ser lite blek ut, men det får man ta :P



Hurru du Tove! Din kamera är rikigt bra :D

2010-01-20 @ 16:29:17
Postat av: Ellen. Igen, igen!

Alltså ha bilden som visningsbild på FB -.- Varför skrev inte jag det? :P

2010-01-20 @ 16:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0