Darling, I'm home!

Tjolahopp Tjolahej! :D

Nu är man hemma igen med mormor i bagaget efter en lång tågresa! ;P Men mamma skjutsade hem oss till ett strömavbrott så vi åkte till pizzerian och satt sen och åt halvkall pizza i ett mörkt hus bland tusentals stearinljus, såå myysigt! =) Men sen kom glädjedödaren elen och kylen började brumma igång.

I alla fall har jag haft det underbart i vackra och -30gradiga Falun med de mysigaste mormor och morfar man kan ha. <3 Var ute en morgon och fotade i frost och solsken, det blev jättefina bilder, ska visa dom sen!

Jo! Hör upp Astrid, Ellen och Jossan!
Imorron, ska vi göra nåt då? (Mormor försöker hårt få med mig på museum så jag behöver vara med er!) Men det vore väldans kul för jag har saknat er och vill göra nåt! Allesammans! Lämna en kommentar! Och jag har skickat iväg sms men räknar inte direkt med svar... höhö =)

Nu ska jag ta bort mina vissna rosor och så nytt på FV!
TJA!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jaaaa, jag kan göra något imorgon eller i övermorgon tror jag! :P

2010-01-06 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0