Charmande egopics

Klockan är mer än den ska vara, enligt mig. Håller på att plugga så tråkig franska att det inte är acceptabelt och ska duscha.
Men för att liva upp stämningen roade jag mig själv med den kära webcamen! Wiho!


Oj!


Oj då! SiamesTove!


Jag tycker vi säger hej till TonårskillTove!Vad vacker jag skulle vara då...
Det tycker jag vi skrattar lite åt:


Höhöhöhöhöhö!


Och hörni! Imorron får jag en lektions sovmorgon!!! Det tycker jag vi gör tummen upp för! Dubbel-tummenupp faktiskt!


Huvudet försvann... Ojdå. Aja, det är tummarna som räknas ju!

Men, ingen kan styra tiden och ingen annan än mig har jag att skylla på att jag kommer vara skittrött imorron.
TJA DUDES!

Kommentarer
Postat av: Carita

underbara bilder, hahaha :)

2010-01-21 @ 07:10:05
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Heedaah!♥

hej! gullig blogg! men 5/ sista bilden! vad påminner "huvudet" om? :P haaha... Astrid Å håller med mig! :P :D men den första sööt!

2010-02-06 @ 20:34:44
URL: http://heedaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0